Избрани части
0
Начало
Често задавани въпроси

ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ

Тук ще намерите полезни въпроси и отговори във връзка с нашата услуга. Ако имате нужда от допълнителна информация, вижте Общите условия.

Колко автоморги участват във вашата национална мрежа от снабдители?

Parts.bg се стреми да поддържа национална мрежа от снабдители със представители във всички областни центрове във страната.

Какви гаранции предлагат?

Всички снабдители предлагат минимална гаранция за всички предлагани части. Когато получавате оферти от снабдител на Parts.bg ще можете да сравнявате както цените, така и индивидуалните гаранции. Мнозинството снабдители предлагат 30 дни гаранция, като някои части могат да имат дори 45 дни, 60 дни или дори повече.

Колко бързо мога да очаквам да започна да получавам оферти?

При избиране на части от списъка със авточасти във формата за търсене не е изключено и да получите оферта на момента. Въпреки това, в повечето случаи е необходимо известно време снабдителите да проверят наличността на частите в техните складове и да ви върнат отговор с ценова оферта директно на вашия имейл. Също така можете да се логнете във вашия акаунт и да следите цените онлайн. Някои снабдители на Parts.bg може да се свържат с вас директно по телефона.

Длъжен ли съм да направя покупка, ако направя заявка?

Не, разбира се. Вие не сте задължени по никакъв начин. След като подадете своето запитване, нашите снабдители ви изпращат оферти, върху които да размислите. Не сте задължени да се свързвате с никой от тях, но ние се надяваме, че членовете на нашата мрежа ще ви предложат възможно най-добрите оферти, така че ако ви трябват качествени употребявани авточасти, снабдителите на Parts.bg ще са първите към които ще се обърнете.

Мога ли да имам доверие на снабдителя (автоморгата), ако реша да поръчам части?

Parts.bg проверява всички нови членове на снабдителската мрежа и постоянно следи тяхното представяне. Всички нови членове трябва да се съгласят с Процедурните правила и предлагат истински гаранции.

Защо е необходимо да въвеждам телефонния си номер?

Вашият мобилен номер се използва за връзка на автоморгите с вас. Те могат да ви потърсят директно по телефона или ако вие предпочитате да не ви безпокоят – да получавате SMS.

Мога ли да получавам оферти по имейл?

Да. Само въведете вашия имейл адрес когато правите запитване и всички оферти ще пристигат още в момента, когато снабдителите ви отговорят.

Има ли такса за получаване на имейли?

Не, няма. Вашето запитване се изпраща към мрежата от снабдители и тези които разполагат с частта ще въведат техните оферти в нашата система. Ние от своя страна ще ви ги изпратим по имейл моментално и напълно безплатно! Моля отбележете: Вие можете да следите офертите и през онлайн системата.

Мога ли да ползвам услугата ако нямам GSM?

Можете, разбира се. Само не забравяйте да въведете вашия имейл адрес при пускане на запитването. Вашето запитване се изпраща към мрежата от снабдители и тези които разполагат с частта ще въведат техните оферти в нашата система. Ние от своя страна ще ви ги изпратим по имейл моментално. Моля отбележете: Вие можете да следите офертите и през онлайн системата.

Какво да направя ако доставената част е повредена?

Обадете се на автоморгата доставчик за да я уведомите, че имате проблем с частта. Във повечето случаи от автоморгата ще ви помолят да върнете повредената част и ако имат друга такава ще ви я заменят или в противен случаи ще ви възстановят парите. Моля отбележете: Можете също да влезете във вашия акаунт и през центъра за обслужване на клиенти да пуснете оплакване срещу автоморгата ако не сте доволни от обслужването им.

Какво да направя ако снабдител на Parts.bg отказва да ми подмени частта или да ми възстанови парите?

В малко вероятния случай член на нашата мрежа да откаже да разреши проблем, нашия отдел за облужване на клиенти ще искат да разберат за случилото се - моля използвайте формата за контакт. След като ни опишете проблема ние ще се свържем със снабдителя и в повечето случаи ще разрешим проблема от ваше име, като уредим заменяне на частта или възстановяване на сумата.

Колко бързо се доставят частите?

Обикновено частите се доставят на следващия ден, но зависи от часа на заявката и деня от седмицата. Например ако сте направили заявка в 16:30, е малко вероятно частите да бъдат опаковани и изпратени на същия ден или пък ако направите заявка в петък повечето куриери няма да могат да ви я доставят преди понеделик. Във повечето случаи важи правилото, че заявените преди 15:00 части се доставят на следващия ден. Моля имайте предвид, че двигатели и скоростни кутии могат да се забавят повече поради необходимия труд по разглобяването и отделянето им от автомобила.

Мога ли да поръчам по телефона?

Не. Всички запитвания към автоморгите участващи в Parts.bg трябва да отправите посредством формата за запитване на началната страница. След като получите оферти и си изберете тази, която ви допада най-много, трябва да позвъните на съответната автоморга (телефона е посочен в офертата), за да уговорите доставката на частите. Ако се затруднявате с използването на сайта, моля обадете се на телефон +359 892 084 401 – наш специалист с удоволствие ще ви помогне да пуснете запитване.

Има ли такса за услугата която предлагате?

Услугата, която Parts.bg предлага на своите потребители е напълно безплатна. Вие можете да търсите части и да получавате оферти от снабдителите без никакви ангажименти за покупка и такси.

Мобилният ми номер ще се предоставя ли на трети лица?

Не. Вашият мобилен телефон няма да бъде предоставян на трети лица при никакви обстоятелства. В Parts.bg се отнасяме сериозно към услугата, която предлагаме, и държим на потребителското задоволство.

Колко мога да спестя, ако използвам употребявани или рециклирани резервни авточасти, вместо нови?

Невъзможно е да се даде точен отговор на този въпрос, но очаквайте да спестите между 50% и 80% от цената на новите авточасти.

Каква е успеваемостта на Parts.bg в намирането на резервни части?

Трудно е да се даде точна цифра за това колко пъти сме успели да намерим части за нашите потребители, но няма да ви подведем като ви кажем че успяваме в около 90% от случаите.

Какво да направя ако не намеря от първия път частите, които търся?

Действителността във автомобилния свят е такава, че е невъзможно всеки един от нашите снабдители да разполага със всяка част от всеки модел правен някога. Въпреки това в повечето случаи можете да очаквате, че частта която търсите се поддържа на склад от 2-10% от автоморгите в нашата мрежа. Има и случаи в които никой няма да има вашата част, но нашите автоморги получават нова стока ежедневно, така че просто пуснете вашето запитване отново след 2-3 дни и може да я откриете. Самия бранш в който се намираме е такъв че това което го има днес може да го няма утре, а вдругиден отново да е налично, така че винаги е добра идея да пускате запитването на ново ако не откривате частите.

Колко заявки за запитвания мога да направя?

Колкото е необходимо. Ако вие сте физическо лице и притежавате личен автомобил, сигурно използвате сайтът ни от време на време когато ви трябват части, но ако сте автосервиз, можете да използвате Parts.bg за да откривате части колкото често пожелаете.